Dacă maine n-ar mai fi

  Dacă maine n-ar mai fi, astăzi aş scrie. Aş scrie despre tot ce am trăit mai frumos, despre copilărie, despre părinții mei dragi şi familia mea. Aş scrie despre cum am crescut, aş scrie totul cu lacrimi în ochi, lacrimi ce provin din nostalgii puternice, dintr-un dor puternic de zilele când singurele mele griji şi preocupări erau desenele animate, şotronul, papuşile barbie şi joaca pe afară.

Aş continua să scriu, că doar aşa mi-aş putea aminti tot ce am trăit şi m-a marcat, doar aşa aş putea lăsa ceva în urmă, ceva sigur, ceva semnat, ceva adevărat…

   Aş scrie despre anii mei de şcoală, despre primul meu 10 însoțit de zâmbete, despre primul meu 4 însoțit de lacrimi. Aş scrie despre prietenii mei cei mai buni, despre toate prostiile făcute alături de ei, aş scrie apoi despre anii mei de liceu, despre primele greutăți, primul contact cu invidia, cu răutatea, dar şi despre prietenii legate acolo ce nu se vor rupe niciodată, aş scrie despre profesorii mei dragi preferați, despre oameni ce m-au motivat, despre oameni ce m-au format, as şcrie despre prima mea iubire, aş scrie despre primele mele lacrimi reci, despre primele dureri sufleteşti, aş scrie de asemenea despre primii fluturaşi din stomac…

  Dacă maine n-ar mai fi mi-aş petrece ziua de azi singură, mi-aş vorbi mie, sufletului meu, i-aş spune minții mele ca a fost puternică şi inimii că a fost prea slabă, mi-aş reproşa că am lăsat lucruri nefăcute, oameni supărați, am lăsat dezămagiri, am rănit…şi totuşi mi-aş mulțumii că am pus zâmbete pe chipurile celor dragi mie, mi-aş mulțumii că mi-am iubit apropiații din toata inima, mi-aş mulțumii că am ajutat când am putut.

  Dacă maine n-ar mai fi…m-aş duce pe o plajă pustie, mi-aş lăsa lacrimile să curgă şiroaie privindu-mi întreagă viață în valurile mării. I-aş mulțumii lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a dat, pentru tot ce mi-a luat, pentru tot ce m-a învățat. Aş privii pescaruşi cum colorează marea, aş privii soarele cum apune şi noaptea se lasă. Mi-aş racorii picioarele în apa rece ca gheața sub clar de lună şi aş simții că traiesc, aş simții că trăiesc şi ca ma doboară propriile idei, propriile gânduri, m-aş da un pas înapoi şi mi-aş revenii…

  Mâine există! Mâine e un nou motiv să te trezeşti cu scopul de a fi fericit…mâine e o nouă zi în care viața te testează, mâine e o nouă zi în care trebuie să ieşi învingător!

  Dacă n-ar fi mâine….astăzi tot ar trebui să zâmbeşti!

Leave a Reply

